اخبار مرتبط با دانشگاهدانشگاهدانشگاه علمی و کاربردی

مدارک ثبت نام و شرایط لازم جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی مهر ماه 1397

شرایط لازم جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش کدرشته‌ محل‌های پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه 1397

1-کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 97/06/31 دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

تبصرهدر صورتی که تشکیل کلاس از سوی موسسه محل تحصیل برای نیمسال دوم سال 1397 باشد ثبت‌نام از داوطلبانی که تا تاریخ 97/11/30 مدرک تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) خود را اخذ می‌نمایند، به صورت مشروط و با شروع تحصیل از بهمن‌ماه 97 پس از اخذ و ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

2- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 270.000 (دویست و هفتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

3- هر داوطلب منحصراً مجاز است که یکی از کدرشته محلهای مربوط را متناسب با مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود که در جدول شماره 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نماید.

4- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

5- با توجه به اینکه منحصراً یک بار اجازه ویرایش در درج اطلاعات متقاضیان داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب گروه آموزشی، کد رشته‌محل و مرکز مربوط‌ دقت لازم به عمل آورند.

6- پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

7- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌‌کاربردی مهر ماه سال 1397 (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تکمیل ظرفیت (همین مرحله) برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام نماید، قبولی قبلی وی در شهریورماه سال 1397 لغو خواهد شد

8- کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

9- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مؤسسه‌ای که به آن مراجعه نموده‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان (بجز موارد تبصره بند 1 فوق) تا زمان تأیید نهایی این سازمان به‌صورت مشروط و هم‌زمان با پذیرفته‌شدگان شهریور ماه خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید (برای برادران).

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با تلفن ثابت تهران با شماره 9092305882 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا