زمانبندی آزمون هامتوسطه دوممشاوره تحصیلی دانش آموزان

آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم

ثبت نام آزمون های سنجش یازدهم

آزمون های آزمایشی سنجش پایه یازدهم99-98

این آزمون‌ها در 3 فاز کلی«تابستانه، مرحله‌ای و جامع» و در 11 نوبت برگزار می‌شوند.
فاز اول، آزمون‌های تابستانه است که در 3 نوبت و  در ماه­های تیر، مرداد و شهریور 98 برگزار خواهند شد. هدف اصلی آزمون‌های تابستانه، بررسی و مرور کلی مطالب کتاب‌های درسی پایۀ دهم خواهد بود.
لازم به ذکر است آزمون‌های تابستانه فقط برای گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی برگزار خواهد شد.
فاز دوم، آزمون‌های مرحله‌ای است که در 6 نوبت از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اسفند 98 برگزار خواهند شد. هدف کلی این آزمون‌ها، بررسی و نگاه دقیق‌تر به مطالب کتاب‌های درسی پایۀ یازدهم و ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی است. در این میان، آزمون ویژه‌ای (آزمون مرحلۀ 4) در نظر گرفته ‌شده است که در پایان امتحانات نیمسال اول، در تاریخ 1398/10/27 برگزار خواهد شد و هدف آن، جمع‌بندی مطالب نیمسال اول است که پس از امتحانات تشریحی نیمسال اول برگزار خواهد شد و بر اساس آن، آمادگی دانش‌آموزان بر اساس پرسش‌های چهارگزینه‌ای استاندارد مرتبط با مطالب این نیمسال تحصیلی موردسنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
فاز سوم، آزمون‌های جامع بوده که در 2 نوبت در ماه­های فروردین و اردیبهشت برگزار خواهد شد. هدف این آزمون‌ها، آشنایی کامل دانش‌آموزان با پرسش‌های چهارگزینه‌ای همسو و مرتبط با سؤالات امتحانات خرداد 1399 است.

جدول زمانبندی آزمون های آزمایشی سنجش  یازدهم99-98

جدول شهریه آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون‌های آزمایشی سنجش برای کلیه داوطلبان سراسر کشور از روز سه‌شنبه قبل از هر آزمون منحصراً از طریق سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی: www.sanjeshserv.ir توزیع می‌گردد و داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی فوق الذکر نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام می‌نمایند.
کارنامه نتایج هر نوبت از آزمون‌های آزمایشی سنجش در بعدازظهر همان روز برگزاری هر آزمون از طریق سایت اینترنتی شرکت به نشانی www.sanjeshserv.ir منتشر می‌گردد.

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش در سراسرکشور می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام نشان دهنده ثبت‌نام نهایی داوطلب نبوده و لازم است بعد از خرید کارت اعتباری (دریافت شماره پرونده و شماره رمز) به لینک ثبت‌نام مراجعه نموده و  ثبت‌نام خود را نهایی و شماره پرونده و کدپیگیری 16 رقمی دریافت نماید.

دریافت فایل PDF اطلاعیه کامل ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجشِ یازدهم

خرید کارت اعتباری ثبت نام

لینک ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با تلفن ثابت تهران با شماره 9092305882 تماس حاصل نمایید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا