زمان بندی آزمون هامشاوره تحصیلی دانش آموزان

آزمون های آزمایشی سنجش پایه دهم

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دهم

آزمون های آزمایشی سنجش دهم99-98

فاز اول، آزمون‌های مرحله‌ای بوده که در 6 نوبت از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اسفند 98 برگزار خواهند شد. هدف کلی این آزمون‌ها، بررسی و نگاه دقیق‌تر به مطالب کتاب‌های درسی پایۀ دهم و ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی است. در این میان، آزمون ویژه‌ای (آزمون مرحلۀ 4) در نظر گرفته‌شده است که در پایان امتحانات نیمسال اول، در تاریخ 98/10/27 برگزار خواهد شد و هدف آن، جمع‌بندی مطالب نیمسال اول است که پس از امتحانات تشریحی نیمسال اول برگزار خواهد شد و بر اساس آن، آمادگی دانش‌آموزان مطابق پرسش‌های چهارگزینه‌ای استاندارد مرتبط با مطالب این نیمسال تحصیلی، مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
فاز دوم، آزمون‌های جامع بوده که در 2 نوبت و در ماه‌های فروردین و اردیبهشت برگزار خواهند شد. هدف این آزمون‌ها، آشنایی کامل دانش‌آموزان با پرسش‌های چهارگزینه‌ای همسو و مرتبط با سؤالات امتحانات خرداد 1399 و به‌نوعی، مقدمۀ آمادگی برای کنکور سراسری سال 1400 می‌باشد.
آزمون‌های آزمایشی سنجشِ دهم، فقط در رشته‌های تحصیلی «ریاضی ـ فیزیک»، «علوم تجربی» و «ادبیات و علوم انسانی» برگزار می‌شود و زمان‌بندی آزمون‌ها به ترتیبی برنامه‌ریزی‌شده تا شرکت‌کنندگان را برای امتحانات هر نیمسال آماده نماید.

جدول زمانبندی ثبت نام آزمون های آزمایشی پایه دهم99-98

جدول شهریه آزمون های آزمایشی سنجش دهم 99-98

داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش در سراسرکشور می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjeshserv.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام نشان دهنده ثبت‌نام نهایی داوطلب نبوده و لازم است که متقاضیان، بعد از خرید کارت اعتباری (دریافت شماره پرونده و شماره رمز)، به لینک ثبت‌نام مراجعه نموده و ثبت‌نام خود را نهایی و شماره پرونده و کد پی‌گیری 16 رقمی دریافت نماید.

دریافت فایل PDF اطلاعیه کامل ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجشِ دهم

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با تلفن ثابت تهران با شماره9092305882 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا