اخبار مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسریاخبار مرتبط با کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسریکنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 اعلام شد

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری98

مشاهده نتایج نهایی آزمون سراسری 98

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج نهایی کنکور سراسری 98

توضیحات کلی جهت اطلاع کلیه داوطلبان:

1- کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

2-‌ نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت آن دانشگاه اعلام خواهد شد و بدیهی است داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

3-‌ برای کلیه پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر در روز پنجشنبه مورخ 98/06/28 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

4-‌ به اطلاع می‌رساند که هرگونه تغییرات منعکس شده به این سازمان پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگانهای ذیربط و … در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال گردیده است. بدیهی است داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی (در تاریخ 98/06/28) کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده نمایند.

5-‌ با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته‌ خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 98/06/31 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ 98/06/31 واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان برای آن‌دسته از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که برنامه‌زمانی برای ثبت‌نام در سایت اینترنتی خود اعلام ننموده‌اند

روز و تاریخ ثبت‌نام ترتیب حرف اول نام خانوادگی
چهارشنبه 98/06/27 الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ
پنجشنبه 98/06/28 ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س
شنبه 98/06/30 ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ – ف – ق – ک
یکشنبه 98/06/31 گ – ل – م – ن – و – هـ – ی

 

حذف کدرشته محل و یا اصلاحات در دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته:

1- با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی بقیه­ الله /عج/ و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، درکدرشته‌های تحصیلی ‌دارای شرایط خاص (کد 31997) پزشکی، (کد 32002) داروسازی و (کد 32006) پرستاری بورسیه وزارت دفاع پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج/ بدلیل عدم پذیرش از سوی ارگان بورس دهنده هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد.

2- براساس اعلام دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص حذف پذیرش دانشجو در موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی فرزانگان اصفهان در آزمون سراسری سال 1398، در کدرشته محلهای موسسه مذکور هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد.

3-‌ اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد. با پذیرفته‌شدگان برای انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشگاه مذکور هماهنگی لازم بعمل خواهد آمد.

4- در رشته ‌تحصیلی مدیریت فرهنگی هنری (کد 35563) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم، بدلیل عدم ارسال نتایج مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش داوطلبان از سوی موسسه مذکور، هیچ داوطلبی به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند با مرکز ذیربط تماس حاصل نمایند.

5- عنوان «دانشکده علی اباد کتول» وابسته به دانشگاه گلستان، به «دانشکده فنی و مهندسی علی اباد کتول» وابسته به دانشگاه گلستان تغییر یافت.

6- آدرس موسسه غیرانتفاعی سبلان- اردبیل: اردبیل – شهرک کشاورزی- خیابان میلاد- بالاتر از میدان برادران شهیدرجبی- خیابان باقری زنده دل سمت راست کوچه سوم. شماره تلفن: 33517373-045 –33523913-045 دور نگار: 33523911-045 می باشد.

7-آدرس موسسه غبرانتفاعی پاسارگاد- شیراز: بلوار امیرکبیر- شهرک والفجر- بلوار فجر غربی شماره تلفن: 7-38420003-071

وبگاه: www.pasargad-ihe.ac.ir .

8-موسسه غیرانتفاعی پویش-قم:‌ وبگاه: www.pooyesh.ac.ir .

9-موسسه غیرانتفاعی مهراروند-آبادان: وبگاه: www.mehrarvand.ac.ir .

10-دانشگاه شهیدچمران اهواز:‌ کدرشته 30516 علوم و مهندسی آب دوره شبانه گروه ریاضی، پذیرش برای نیمسال اول انجام می­شود.

11- بر اساس اعلام سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص سهمیه مناطق سیل زده براساس تقسیمات کشوری جدید، نام شهرستان «دوره» به شهرستان «چگنی» تغییر یافته و شامل بخش­های مرکزی، شاهیوند و ویسیان می باشد.

12- توضیح در مورد کدهای 11 و 17انشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، 12 (دانشگاه شاهد)، 14 (دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، 15 ( مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، 18 (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، 19 (دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران)، 20 (بورسیه سپاه )، 21 (دانشگاه شهید مطهری)، 22 (بورسیه وزارت دفاع )، 23 (دانشگاه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران)، 24 (معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا «ع» مشهد)، 25 (بورسیه ارتش)، 26 (بورسیه نیروی انتظامی) و 29 (رشته کاردانی فوریتهای پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی)، 30 (مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم)

12-1- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که برای آنان بجای کدرشته قبولی یکی از کدهای فوق اعلام شده به منزله آن است که منحصراً در کدرشته مذکور نمره علمی لازم را دارا بوده و در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت یکی از کدرشته‌های موسسه مذکور قرار گرفته‌اند.

12-2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده (5 رقمی) یکی از کدهای 2 رقمی فوق نیز در اعلام نتایج برای آنها مشخص گردیده، توجه داشته ‌باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته‌ قبولی، در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت یکی از کدرشته‌های موسسه مذکور قرار گرفته‌اند.

12-3- کلیه داوطلبان فوق (داوطلبانی که برای آنان یکی از کدهای 11، 17، 12، 14، 15، 18 ،19 ،20، 21 ، 22 ، 23 ، 24، 25، 26، 29 و 30  اعلام شده است) لازم است براساس برنامه زمانی که در اطلاعیه‌ روز یکشنبه مورخ 98/06/31 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد، برای مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعیه مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می‌گردد و آن دسته از داوطلبانی که دارای کد قبولی دیگری می‌باشند می‌توانند در کدرشته قبولی اعلام شده ثبت‌نام نموده و به ادامه تحصیل بپردازند. لازم به تاکید است آن دسته از داوطلبانی که در کد‌رشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده، در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت نموده و پس از تایید در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده قبلی (رشته‌ای که هم اکنون اعلام شده) باطل خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از پذیرفته شدگان

 

اعلام نتایج رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 98

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا