www.nedaedanesh.ir

لوگو آموزشگاه ندای دانش

021-77951352

021-77951357

تدریس خصوصی کنکور سراسری چگونه است؟

تدریس خصوصی کنکور سراسری با آموزشگاه ندای دانش، کنکور آزمونی سرنوشت ساز است زیرا که در صورت موفق شدن در این آزمون دانش آموزان می‌توانند به دانشگاه های خوب در سراسر کشور راه پیدا کنند و از این طریق بصورت فردی فرهیخته و متخصص در جامعه حضور پیدا کنند و مهمتر این که می‌توانند آینده‌ای درخشان برای خود رقم بزنند.

با توجه به مطلب فوق و بحث اهمیت کنکور در مسیر موفقیت اغلب دانش آموزان و والدین در خصوص نحوه آمادگی برای شرکت در کنکور سوالات و دغدغه های زیادی را در ذهن خود دارند به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم با توضیح در مورد کلاس خصوصی کنکور ندای دانش به سوالات شما عزیزان در مورد نحوه آمادگی در کنکور پاسخ دهیم.

به طور کلی در آموزشگاه ندای دانش کلاس‌های کنکور به دو صورت خصوصی(تکه نفره) و گروهی با جمعیت 10 تا 15 نفره برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که آیا کلاس خصوصی بهتر است یا گروهی پیشنهاد می‌کنم مقاله ما با عنوان کلاس خصوصی بهتر است یا کلاس گروهی مطالعه کنید.

 

تدریس خصوصی کنکور - آموزشگاه ندای دانش

 

کلاس خصوصی کنکور

با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور در سال های اخیر برای کسب نتیجه هرچه بهتر در این آزمون لازم است که داوطلبان در کلاس های کنکور خصوصی و یا کلاس کنکور گروهی که با هدف آمادگی در کنکور است شرکت کنند تا با تدریس نکات و روش‌هایی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود آمادگی لازم را برای کسب بهترین نتیجه در کنکور داشته باشند.

تدریس خصوصی کنکور سراسری چگونه است؟

در کلاس های خصوصی کنکور که به صورت فردی برای هر داوطلب داخل آموزشگاه ندای دانش برگزار می‌شود تدریس تمامی دروس کنکور به صورت تشریحی و تستی با رعایت پیش نیاز های هر درس و  به صورت کامل همراه با جزئیات صورت می‌گیرد به عبارتی بعد از آموزش هر مبحث درسی سپس نکات تستی برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان کار میشود چرا که مبنای اصلی کنکور داشتن مهارت بالا در تست زنی و تحلیل و بررسی تست ها و گزینه ها است پس لازم است علاوه بر تدریس تشریحی و آمادگی برای امتحانات نهایی بصورت تستی نیز آموزش داده شود.

در کلاس های خصوصی کنکور تمام تیپ سوال های احتمالی کنکور با دانش آموزان کار میشود در تدریس خصوصی کنکور کتاب کمک درسی نیز تدریس میشود.

از مزیت های کلاس خصوصی کنکور تمرکز بالای استاد روی روند پیشرفت یک دانش آموز به صورت فردی است که این به شناخت نقاط ضعف و قوت دانش آموز کمک میکند و مسیر رسیدن به هدف را هموارتر می‌کند.

 

کلاس خصوصی کنکور - آموزشگاه ندای دانش

 

همچنین زمان برگزاری در کلاس خصوصی به این دلیل که کلاس مختص خود دانش آموز است از قبل با خود دانش آموز هماهنگ می‌شود تا در ساعاتی کلاس برگزار شود که دانش آموز بهترین بازدهی را داشته باشد و بتواند بعد از کلاس به مطالعه مطالب تدریس شده بپردازد زیرا بخش اعظمی از فرایند یادگیری این است که دانش آموز بتواند همان روز و پس از برگزاری کلاس کنکور خصوصی به مطالعه مطالب تدریس شده بپردازد.

کلاس های خصوصی کنکور مسیر روشنی برای دانش آموزان به وجود می آورد که عملا میتواند برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت دانش آموز مشخص شود زیرا با توجه به این که تمرکز دبیر روی یک نفر داشن آموز است سرعت پیشرفت دانش آموز و پیش روی مطالب بسیار بیشتر از کلاس های عمومی است.

هزینه کلاس خصوصی کنکور

به طور کلی کلاس خصوصی کنکور  به این دلیل که بصورت تک نفری و برای یک دانش آموز برگزار می‌شود هزینه جلسات آن بیشتر است اما یکی از روش هایی که از طریق آن می‌توان هزینه کلاس خصوصی کنکور را مدیرت کرد این است که دانش آموز بعد از مطالعه درس برای یادگیری مطالبی که در زمان یادگیری متوجه نشده است در کلاس خصوصی کنکور شرکت کند و دبیر با تمرکز بر مشکلات خود دانش آموز به سرعت مشکلات وی را رفع می‌کند که در این صورت هم در هزینه صرفه جویی می‌شود و مهمتر از آن در زمان دانش آموز صرفه جویی می‌شود زیرا در این صورت دانش آموز فقط در صورتی در کلاس شرکت می‌کند که بخواهد مباحثی را که مشکل دارد رفع کند همانطور که می‌دانید موضوع زمان در سال کنکور بسیار حائز اهمیت است و مهم است که دانش آموز فرصت کافی برای مطالعه و مرور مطالبی که به وی تدریس شده داشته باشد که با شرکت در کلاس خصوصی کنکور در زمان صرفه جویی می‌شود.

 

هزینه کلاس خصوصی کنکور - آموزشگاه ندای دانش

 

برای اطلاع از هزینه های شرکت در کلاس کنکور خصوصی با شماره های زیر

77943704

77944371

77951352

77951357

تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه تدریس خصوصی کنکور ندای دانش

آموزشگاه ندای دانش افتخار این را دارد که به صورت خصوصی و گروهی تدریس تمام دروس در تمامی مقاطع را ارائه میدهد با حضور برترین استاید کنکور با بیش از 20 سال سابقه کار است .

شایان ذکر است که اموزشگاه ندای دانش علاوه بر برگزاری کلاس ها شرایط برنامه ریزی شخصی سازی شده تحصیلی را نیز فراهم اورده توسط مشاوران مجموعه بصورت حرفه ای و به شکل فردی انجام می‌شود.

یکی از سوالاتی که برای دانش آموزان قبل از شروع کلاس ها پیش می آید این است که آیا برای کسانی که پایه ضعیف که دارند این کلاس ها مناسب است؟

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد در کلاس های خصوصی کنکور و تدریس خصوصی تمرکز اساتید روی روند یادگیری و پیشرفت دانش آموز بصورت فردی است و با توجه به سطح و وضعیت تحصیلی دانش آموز تدریس ارائه میشود  از پایه ای ترین مباحث قدم به قدم با دانش آموز پیش میرود در نتیجه گلاس خصوصی کنکور هم برای دانش آموز و هم برای دانش آموز قوی مفید است.

در کلاس های خصوصی کنکور بعد از هر مبحث یا قبل از شروع هر جلسه از دانش اموزان آزمون گرفته میشود تا میزان تسلط دانش آموز از مباحث تدریس شده سنجیده شود و این به مشخص شدن وضعیت  دانش آموز کمک شایانی میکند .

معلم خصوصی کنکور آموزشگاه ندای دانش

آموزشگاه کنکور ندای دانش با بیش از 20 سال سابقه موفق در زمینه تدریس دروس از پایه تا کنکور و با بهره گیری از اساتید برتر کنکور تهران که هم از نظر رزومه تحصیلی و هم از نظر شیوه بیان مطالب مورد تایید هستند هر ساله فارغ التحصیلان زیادی را راهی دانشگاه‌های برتر سراسر کشور می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با دپارتمان آموزشگاه کنکور ندای دانش به مطلب دپارتمان آموزشگاه ندای دانش سر بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا