www.nedaedanesh.ir

لوگو آموزشگاه ندای دانش

021-77951352

021-77951357

کلاس خصوصی کنکور ریاضی در تهران

در مقاله پیش رو قصد داریم با توجه به اهمیت کنکور ریاضی با توضیح درباره شرایط برگزاری کلاس خصوصی کنکور ریاضی برای گرفتن بهترین تصمیم شما عزیزان را راهنمایی کنیم:

رشته ریاضی از جمله رشته‌های شاخه نظری است و بعد از رشته تجربی بیشترین جمعیت داوطلبان در کنکور را به خود اختصاص میدهد دانش آموزان بعد از گرفتن دیپلم در این رشته می‌توانند با شرکت در کنکور رشته ریاضی برای ورود به دانشگاه اقدام کنند.

با توجه به مطلب فوق جمعیت داوطلبان در کنکور رشته ریاضی بالاست و در نتیجه رقابت برای قبولی در دانشگاه های برتر کشور و رشته‌های تاپ در بین داوطلبان این رشته حائز اهمیت است.

با توجه به تغییراتی که در سبک سوالات کنکور در سال‌های اخیر ایجاد شده لازم است داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور رشته ریاضی دارند برای رسیدن به بهترین نتیجه در سال کنکور مطالب را به شکل مفهومی و تستی آموزش دیده باشند تا در جلسه کنکور بتوانند به بهترین شکل مدیریت کنند.

 

معلم خصوصی کنکور ریاضی - آموزشگاه ندای دانش

 

همچنین با توجه به این که دروس رشته ریاضی اغلب بصورت مفهومی و حل کردنی است و دروس حفظی در این رشته نقش کم رنگ تری دارد در نتیجه لازم است که داوطلبان در سال کنکور با تکنیک های تستی و روش‌های سریع حل مسئله نیز آشنایی کامل پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم از صفحه تدریس خصوصی کنکور سایت ندای دانش دیدن کنید.

اما پیش از آن لازم است که دانش آموز مطالب درسی را بصورت تشریحی یاد گرفته باشد و به اصلاح مفهوم درس را متوجه شده باشد و همچنین دلایل اثبات فرمول ها را به طور کامل فهمیده باشد زیرا اگر فقط بصورت نکته و  تست و راه حل‌های سریع تست زدن به دانش آموزان آموزش داده شود در سر جلسه کنکور با توجه به این که سطح اضطراب دانش آموز بالا میرود.

این موضوع روی حافظه دانش آموز اثر میگذارد و باعث می‌شود دانش آموز اگر مطلب را از قبل بصورت مفهومی یاد نگرفته باشد در سر جلسه نتواند مدیریت کند و در نتیجه نکات تستی را به یاد نیاورد و همین موضوع باعث بیشتر شدن سطح اضطراب داوطلب می‌شود و کنکور را زا دست می‌دهد.

بر طبق توضیحات فوق ما در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی کلاس خصوصی کنکور رشته ریاضی به شما عزیزان برای رسیدن به نتیجه هر چه بهتر در کنکور رشته ریاضی راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

کلاس خصوصی کنکور ریاضی

با توجه به مطالب فوق تا به اینجا متوجه میزان اهمیت نوع آموزشی که برای آمادگی هر چه بهتر در کنکور لازم است دانش آموزان در سال کنکور کسب کنند شده اید.

در کلاس خصوصی کنکور رشته ریاضی و کلاس های نیمه خصوصی 10الی15 نفره کنکور رشته ریاضی در آموزشگاه ندای دانش آموزش‌ها شامل تدریس دروس تخصصی بصورت تشریحی و مفهومی+تدریس بصورت نکته و تست میباشد که دانش آموزان هم برای کنکور و هم برای امتحانات نهایی که 50 درصد از تراز را به خود اختصاص میدهد و اهمیتی مساوی با کنکور را دارد آمادگی کافی را کسب کنند.

 

هزینه تدریس خصوصی کنکور ریاضی - آموزشگاه ندای دانش

 

تدریس خصوصی کنکور ریاضی در آموزشگاه ندای دانش

در کلاس‌های خصوصی کنکور ریاضی آموزشگاه ندای دانش که بصورت تک نفره برگزار می‌شود یعنی یک نفر دانش آموز به هم راه معلم در کلاس حضور دارند تمام تمرکز کلاس روی یادگیری و نقاط قوت و ضعف همان یک نفر دانش آموز است.

در نتیجه سرعت آموزش مطالب در این سبک از کلاس‌ها بالاتر از کلاس‌های گروهی است و این موضوع در سال کنکور که موضوع زمان بندی برای دانش آموزان خیلی بیشتر از قبل مهم است به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می‌شود.

همانطور که قبلا نیز اشاره شد با توجه به سبک سوالاتی که در کنکور سال‌های اخیر مطرح می‌شود لازم است که آموزش‌ها بصورت تدریس تشریحی و مفهومی+تدریس نکته و تست باشد که این موضوع در کلاس خصوصی کنکور ریاضی و کلاس‌های نیمه خصوصی کنکور ریاضی در آموزشگاه ندای دانش اجرا می‌شود.

 

تدریس خصوصی کنکور ریاضی - آموزشگاه ندای دانش

 

در نتیجه دانش آموزان با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به نتیجه مطلوب در کنکور دست پیدا کنند. نکته‌ای که لازم است  اینجا خدمت شما عزیزان یادآوری کنم این است که همه ابزارهای کمک آموزشی از جمله انواع کلاس‌ها مثل کلاس خصوصی کنکور رشته ریاضی یا کتاب‌ها و… برای این به وجود آمده‌اند که فرایند یادگیری و مسیر تلاش کردن را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور هموارتر کنند در نتیجه چنانچه دانش آموزان و داوطلبان تلاش کافی را نداشته باشند در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست نمی‌یابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا