www.nedaedanesh.ir

لوگو آموزشگاه ندای دانش

021-77951352

021-77951357

کلاس خصوصی کنکور انسانی

رشته انسانی جزو رشته های نظری است که امروزه طرفداران بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است به همین دلیل رقابت در این رشته بیشتر شده است و داوطلبان برای ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی مربوط به این رشته لازم است.

در کنکور سراسری رشته انسانی شرکت کنند که برای آمادگی مناسب در این کنکور لازم است داوطلبان از شرایط و منابع لازم اطلاعات کافی داشته باشند.ما در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی کلاس خصوصی کنکور انسانی به شما عزیزان مسیر رسیدن به هدفتان در رشته انسانی را هموار کنیم و در این راه کنار شما باشیم.

کلاس خصوصی کنکور انسانی

آموزشگاه ندای دانش با بیش از 20 سال سابقه تدریس موفق در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور خصوصی و نیمه خصوصی 10-15 نفره  با هدف آموزش صفر تا صد تمامی دروس و همچنین بالا بردن مهارت ‌های تست زنی در این مسیر کنار داوطلبان عزیز است.

 

تدریس خصوصی کنکور انسانی - آموزشگاه ندای دانش

 

کلاس خصوصی کنکور انسانی همانطور که از اسمش پیداست بصورت تک نفره برگزار می‌شود یعنی در این کلاس یک نفر دانش آموز به همراه معلم حضور دارد. در آموزشگاه ندای دانش هم در کلاس های خصوصی و هم در کلاس های نیمه خصوصی 10-15 نفره تمام مطالب از پایه دهم،یازدهم و دوازدهم بطور کامل بصورت تستی و تشریحی آموزش داده می‌شود تا داوطلبان علاوه بر آمادگی برای کنکور برای امتحانات نهایی که با توجه به تغییرات کنکور اخیر اهمیت به اندازه کنکور دارد می‌توانند آمده شوند.

سوالی که برای اغلب والدین و دانش آموزان داوطلب کنکور ممکم است ایجاد شود این است که آیا کلاس خصوصی کنکور انسانی بهتر است یا کلا نیمه خصوصی؟

برای پاسخ به این سوال لازم است این مژده را به شما عزیزان بدهیم که شما می‌توانید بصورت حضوری و با مراجعه به آمزشگاه ندای دانش به آدرس:

نارمک، ضلع شرق میدان هفت حوض، کوچه فاطمه زهرا(س)، پلاک 11، ساختمان ندای دانش تشریف بیاورید و در جلسه مشاوره رایگان که با حضور آقای مهندس حمید محمودی مشاوره و مدیریت آموشگاه ندای دانش برگزار می‌شود حضور پیدا کنید و تمامی سوالات خود را در زمینه کنکور و همچنین برگزاری کلاس ها بپرسید.

تدریس خصوصی کنکور انسانی درآموزشگاه ندای دانش:

در آموزشگاه ندای دانش با حضور برترین اساتید کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شود.

در کلاسهای خصوصی با توجه به این که کلاس  بصورت تک نفره برگزار می‌شود زمان برگزاری کلاس از قبل با دانش آموز هماهنگ می‌شود تا دانش آموز با توجه به برنامه‌ریزی درسی که دارد و همچنین در بازه هایی که بیشترین بازدهی را در یادگیری دارد در کلاس شرکت کند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی آموزشگاه ندای دانش تمامی دروس به صورت تشریحی و تستی بطور کامل به دانش آموزان تدریس می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود که دانش آموز به منابع و کلاس دیگری برای آمادگی در کنکور نیاز نداشته باشد و صرفا با شرکت در کلاس‌های خصوصی یا نیمه خصوصی آموزشگاه ندای دانش و مطالعه منابع و نکاتی که معلم در کلاس توضیح میدهد  بتواند به هدفی که دارد برسد و خود همین موضوع نیز موجب صرفه جویی بیشتر در زمان دانش آموز می‌شود.

 

هزینه کلاس خصوصی کنکور انسانی - آموزشگاه ندای دانش

 

مدت زمان برگزاری جلسات تدریس خصوصی کنکور انسانی و کلاس‌های نیمه خصوصی 90 دقیقه است که در این بازه زمانی دانش آموز به همراه معلم در کلاس درسی حضور دارند و در ابتدا  تمام مطالب درسی بصورت پایه‌ای از پایه دهم، یازدهم به دانش آموز تدریس می‌شود زیرا اگر دانش آموزی در یک درس از پایه مشکل داشته باشد.

در سال دوازدهم نیز این مشکل را به همراه خواهد داشت و همین موضوع سبب می‌شودیادگیری مطالبی که با مشکل پایه‌ای دانش آموز همپوشانی دارد با مشکل مواجهه شود  در نتیجه ما در برگزاری کلاسها به این موضوع نیز توجه می‌کنیم.

هزینه کلاس خصوصی کنکور انسانی:

بطور کلی  کلاس خصوصی کنکور انسانی با توجه به این که در این نوع از کلاس،زمان برگزاری کلاس با دانش آموز هماهنگ می‌شود و همچنین تمام محوریت کلاس صرفا روی یک دانش آموز است و معلم فقط روی مشکلات و نقاط قوت و ضعف همان یک دانش آموز متمرکز است و در نتیجه بازدهی در این کلاس‌ها بالاتر از کلاس‌های گروهی است و سرعت پیش‌روی مطالب بیشتر است هزینه شرکت در کلاس خصوصی کنکور انسانی نیز از هزینه کلاس نیمه خصوصی  یا گروهی بالاتر است.

پیشنهاد ما به شما داوطلبان عزیز برای صرفه‌جویی در هزینه کلاس خصوصی کنکور انسانی این است که می‌توانید با شرکت در کلاس‌های نیمه خصوصی آموزشگاه ندای دانش برای کنکور آمادگی لازم را کسب کنید زیرا همانطور که قبلا اشاره شد در این کلاس‌ ها نیز تمامی مطالب از پایه دهم،یازدهم و دوازدهم بطور تشریحی و تستی با داوطلبان کار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا