اخبار مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسریانتخاب رشتهانتخاب رشته کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه سراسری98

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه سراسری98

 

اصلاحیه دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی:

اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید (سری دوم)، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مربوط، به شرح جداول ذیل اعلام می‌گردد. آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت نموده‌اند می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

ضمناً به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ 98/06/28 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته مذکور و مندرجات اطلاعیه‌های فوق، منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (لینک سامانه پذیرش دانشجو در رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری – مهرماه 1398) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های انتخابی تا تاریخ یاد شده در آزمون مذکور اقدام نمایند.

جداول اطلاعیه دوم  اصلاحات انتخاب رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری

اصلاحیه دفترچه پذیرش با کنکور:

بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان آزمون مذکور که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌رساند، نظر به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون مذکور، اعلام ظرفیت برای رشته‌های جدید نموده و یا اصلاحاتی به شرح ذیل در رشته‌های مورد پذیرش ارائه داده‌اند، متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌ها و توضیحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به انتخاب رشته خود در تاریخ تعیین شده (تا پایان روز پنجشنبه مورخ 98/05/24) منحصراً از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود با توجه به مندرجات این اطلاعیه تا تاریخ فوق اقدام نمایند.

اصلاحات و جداول دفترچه انتخاب رشته با آزمون سراسری98 فرمت

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با تلفن ثابت تهران با شماره 9092305882 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا