اخبار مرتبط با انتخاب رشته کنکور سراسریاخبار مرتبط با کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاددانشگاه آزادمشاوره کنکور سراسری

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت گروه پزشکی دانشگاه آزاد مهر 98

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت گروه پزشکی دانشگاه آزاد مهر 98

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت گروه پزشکی دانشگاه آزاد مهر 98

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری98  دانشگاه آزاد اسلامی دررشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری  98  دانشگاه آزاداسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

داوطلبان شرکت کننده در این مرحله ازتکمیل ظرفیت می توانند بامراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس  www.azmoon.org  و با استفاده ازکد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی کارنامه خود رادریافت نمایند.

مشاهده و دریافت کارنامه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال 98مهر ماه

پذیرفته شدگان قطعی این مرحله می توانند در یکی ازروزهای یکشنبه و یا دوشنبه 14 و 15 مهر ماه با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. عدم مراجعه درروزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

داوطلبانی که نتیجه آنها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است در یکی ازروزهای یکشنبه یا دوشنبه 14 و 15 مهر ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره 15 و دریافت رسید آمادگی خود را به منظور ثبت نام اعلام نمایند. سپس در ساعت 9 صبح روزسه شنبه 16 مهر ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و بارعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آنها ثبت نام به عمل آید. عدم مراجعه ذخیره ها درروزهای تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود.

از آنجایی که مطابق مصوبه 7 مهر ماه شورای سنجش و پذیرش ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته / محل های گروه علوم پزشکی انجام شده است لذا برای آن دسته از داوطلبان که در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت نموده اند نتیجه ای اعلام نشده است . این دسته از داوطلبان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر وجه پرداختی خود به منظور انتخاب رشته را دریافت نمایند.

راهنمای پذیرفته شدگان و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت گروه پزشکی دانشگاه آزاد سال 98

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 77943704 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا