آموزشگاه ندای دانشکنکور هنرمتوسطه اولمتوسطه دوممشاوره تحصیلی دانش آموزان

بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران

 بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران

از جمله بهترین  آموزشگاه های کنکور در تهران با دپارتمان آموزشی قوی، تدریس از پایه تا کنکور بصورت تستی وتشریحی درکنار مشاورین قوی آموزشی و اساتید مجرب و مسلط ، آموزشگاه علمی ندای دانش میباشد.

در آموزشگاه کنکور ندای دانش واقع در شرق تهران شما می توانید بهترین رتبه ها را کسب نمایید.

با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی توسط مشاوران آموزشگاه ندای دانش شما موفق به ورود به بهترین رشته ها و دانشگاه های کشور می شوید.

بهترین موسسه کنکور در تهران
بهترین موسسه کنکور در تهران

یکی از سوالات مهمی که در سال سرنشوت ساز کنکور برای اغب والدین و دانش آموزان داوطلب کنکور ایجاد می شود این است که:

بهترین موسسات کنکوری تهران از چه خصوصیاتی برخوردار هستند؟

در این مقاله قصد داریم برای این که شما عزیزان بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای سال کنکور خود که  سرنوشت سازترین سال زندگی است بگیرید ویژگی های بهترین کلاس کنکور تهران را شرح دهیم.

تا با آگاهی کامل نسب به شرایط بهترین کلاس کنکور در تهران و تفاوت هایی که با سایر موسسات برگزار کننده کلاس کنکور دارد بهترین تصمیم گیری و در نتیجه بهترین نتیجه را بگیرید.

ویژگی های بهترین موسسه کنکور در تهران عبارت است از:

1-جمعیت کم و نیمه خصوصی کلاس ها


یکی از نکات بسیار مهم در برگزاری هر کلاسی از جمله کلاس کنکور تعداد دانش آموزان کم است.

زیرا اگر در یک کلاس جمعیت دانش اموزان شرکت کننده زیاد باشد حتی اگر دبیر به تدریسش تسلط کافی داشته باشد باز هم نمی‌تواند به مشکلات همه دانش اموزان بپردازد و از طرفی مدیریت کلاس با جمعیت کم راحت‌تر است.

در نتیجه دبیر می‌تواند با کیفیت بالاتری به آموزش مطالب درسی بپردازد و همچنین دانش آموزان می‌توانند سوالات خود را راحت‌تر بپرسند.

در نتیجه در بهترین آموزشگاه کنکور تهران جمعیت کلاس ها بصورت نیمه خصوصی 10 الی 15 نفره برگزار می‌شود تا تمام نکاتی که درباره جمعیت کلاس شرح داده شد رعایت شود.

2-بهره مندی از اساتید مسلط و با سابقه تدریس موفق

یکی دیگر از ویژگی های مهم بهترین آموزشگاه کنکور در تهران حضور اساتید برجسته‌ای است که در عین حال که از تحصیلات عالی دانشگاهی برخوردار هستند بتوانند مطالب و منابع کنکور را به ساده ترین در عین حال مفهومی ترین حالت ممکن به دانش آموزان تدریس کنند تا دانش آموزان بتوانند با تمرین و تکرار مطالب تدریس شده بهترین نتیجه را بگیرند.

3-  برنامه ریزی درست و منظم برای تشکیل کلاس ها

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب بهترین کلاس کنکور در تهران لازم است والدین و دانش آموزان مد نظر داشته باشند این است که کلاس های آموزشگاه بصورت منظم و با توجه به یک برنامه ریزی اصولی که همه دروس مربوط به کنکور را بطور کامل پوشش بدهد  برگزار شود.

تا دانش آموزان بتوانند با آرامش کامل و اطمینان از این که دروس و منابع مربوط به کنکور در زمان مناسب به پایان میرسد به مطالعه بپردازند.

این موضوع سبب می‌شود دانش آموزان در این سال مهم آرامش بیشتری داشته باشند و همچنین برای مطالعه بتوانند برنامه ریزی بهترین داشته باشند.

برای این که با راهکارهای مطالعه کارآمد در سال کنکور آشنا شوید پیشنهاد میکنم مقاله ما درباره بهترین روش مطالعه برای کنکور چیست؟مطالعه کنید.

4-برگزاری آزمون های آزمایشی جامع

یکی از نکات مهم دیگر که لازم است در سال کنکور والدین و دانش آموزان توجه داشته باشند این است که برای آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان در سال کنکور بطور مرتب از مطالب درسی که به آن‌ها تدریس می‌شود آزمون بگیرند تا دانش آموزان در طی سال متوجه نقاط قوت و ضعف خود بشوند و سعی کنند نقاط قوت خود را حافظ کنند و برای رفع مشکلاتی که در نقاط ضعف خود دارند به موقع اقدامات لازم را انجام دهند.

5- حضور مشاور و پشتیبان با تجربه و دلسوز

باتوجه به این که سال کنکور یک سال سرنوشت‌ساز و مهم است و دانش آموزان باید در این یکسال علاوه بر مطالعه  و یادگیری دروس پایه دوازدهم به مطالعه دروس پایه(دهم و یازدهم) نیز بپردازند.

 از این جهت ممکن است دچار سردرگمی و در نتیجه استرس زیادی را تجبه کنند به همین دلیل لازم است با بهره گیری از  راهنمایی های شخصی که در زمینه کنکور تجربه کافی دارد  و با تمام قوانین مربوط به برگزاری کنکور و امتحانات نهایی آشنایی کامل دارد و در عین حال شخصی متخصص در زمینه موضوعات روانشناسی و شناخت شخصیت دانش آموز است با حضور در کنار دانش آموز و ارائه راهنمایی های دلسوزانه برای رسیدن به بهترین نتیجه به دانش آموز مشاوره بدهد.

6-امکان پرداخت بصورت اقساطی

یکی دیگر از عواملی که باعث نگرانی اغلب والدین است موضوع شهریه کلاس کنکور است که ما در بهترین آموزشگاه تهران به این موضوع نیز توجه کرده‌ایم.

برای ثبت نام در کلاس کنکور آموزشگاه ندای دانش شما والدین عزیز امکان پرداخت شهریه بصورت اقساط را خواهید داشت.

7- موقعیت جغرافیایی

با توجه به این که بحث زمان در سال کنکور بسیار اهمیت دارد از این رو لازم است که برای انتخاب بهترین کلاس کنکور در تهران با این نکته نیز توجه داشته باشید که موسسه‌ای که برای تحصیل فرزندتان انتخاب می‌کنید به ایستگاه مترو و یا ایستگاه  بی آر تی نزدیک باشد که ما در آموزشگاه ندای داش به این موضوع نیز توجه کرده ایم.
و آموزشگاه ندای دانش با فاصله ده دقیقه‌ای از ایستگاه مترو سرسبز این امکان را فراهم کرده است که ما بتوانیم پذیرای دانش آموزان عزیز از سایر مناطق شهر تهران نیز باشیم.

ما در این مقاله قصد داشتیم با تشریح ویژگی های بهترین آموزشگاه کنکور در تهران برای تصمیم‌گیری هرچه راحت‌ر شما دانش‌آموزان عزیز نکات لازم را توضیح دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با جناب مهندس حمید محمودی مدیریت و مشاور ارشد مجموعه ندای دانش می‌توانید با شماره های 77951357-77944371 تماس حاصل نمایید.

بهترین کلاس کنکور 1404 در تهران

 بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران

از جمله بهترین  آموزشگاه های کنکور در تهران با دپارتمان آموزشی قوی، تدریس از پایه تا کنکور بصورت تستی وتشریحی درکنار مشاورین قوی آموزشی و اساتید مجرب و مسلط ، آموزشگاه علمی ندای دانش میباشد.

در آموزشگاه کنکور ندای دانش واقع در شرق تهران شما می توانید بهترین رتبه ها را کسب نمایید.

با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی توسط مشاوران آموزشگاه ندای دانش شما موفق به ورود به بهترین رشته ها و دانشگاه های کشور می شوید.

عملکرد آموزشگاه ندای دانش به چه صورت است؟

آموزشگاه ندای دانش علاوه بر این که نماینده آزمون های آزمایشی گزینه دو می باشد.

با آزمون های دوره ای در هر جلسه باعث افزایش سرعت تست زنی و عملکرد درسی می گردد.

نیازی نیست که در چندین آزمون آزمایشی شرکت نمایید . محتوای تمام آزمون های آزمایشی شبیه بهم و براساس کتب درسی و سوالات سال های قبل کنکور سراسری میباشد.

برای موفقیت در کنکور سراسری 1404 ابتدا کتاب های درسی به طور کامل مطالعه شود و بعد از تسلط کامل به تمام مطالب کتب درسی پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم به مرحله تست زنی میرسیم .

کتاب های تست متنوعی وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود .

انتشاراتی مثل گاج ،خیلی سبز ، کتاب های مرتبط با کنکور از نوع درسنامه،تست و یا هر دوبا هم را دارند.

این کتاب ها تنها برای تست زنی و یا مطالعه نکات تستی مفید هستند، دانش آموزان باید ابتدا کتاب درسی را به طور کامل مطالعه کنند و عنوانی که در کتاب ذکر میشود ، احتمال آمدن سوال از آن قسمت هست .

برای مشاوره و راهنمایی در رابطه با کلاس ها و نحوه برگزاری آن ها و آشنایی با اساتید آموزشگاه ندای دانش حضوری به آدرس ذیل مراجعه نمایید .

آدرس بهترین  آموزشگاه کنکور در تهران  :نارمک ، ضلع شرقی میدان هفت حوض، کوچه فاطمه الزهرا(س)، پلاک 11

تلفن تماس:  77951352  –  77944371   –  77951357  -77943704

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا