اخبار مرتبط با دانشگاهاخبار مرتبط با کنکور سراسریدانشگاه آزاددانشگاه سراسری

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 98

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرش رشته‌های «صرفاً براساس سوابق تحصیلی» دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398

به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند:

1- در آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی (اعم از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی روزانه و نوبت دوم، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور، پردیس خودگردان و مجازی» که پذیرش آنها «صرفاً براساس سوابق تحصیلی» صورت می‌‌پذیرد در آزمون سراسری سال 1398 پذیرش بصورت متمرکز و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش انجام می‌گیرد. لذا داوطلبان منحصراً بایستی در سایت سازمان سنجش به «لینک سامانه پذیرش دانشجو در رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری – مهرماه 1398» مراجعه و حداکثر تا تاریخ 98/06/28 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته‌های موردعلاقه خود (حداکثر100 کدرشته محل) اقدام ‌نمایند و ثبت‌نام از هر طریق و روش دیگری معتبر نخواهد  بود.

2- آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در آزمون فوق نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، در صورتی که بخواهند نسبت به ویرایش کد رشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کد رشته‌های انتخابی خود را ویرایش نمایند.

3- آن دسته از داوطلبانی که تمایل به انتخاب کد رشته‌های پذیرش «صرفاً با سوابق تحصیلی» دردانشگاه آزاد اسلامی را دارند لازم است به سایت دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و با توجه به اطلاعیه‌های مندرج در سایت دانشگاه مذکور و دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آن دانشگاه نسبت به انتخاب کد رشته اقدام نمایند. ملاک کد رشته‌های تحصیلی دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

4- آن دسته از داوطلبانی که رشته‌های دارای پذیرش «با آزمون»  و رشته‌های «صرفاً براساس سوابق تحصیلی» را انتخاب نموده‌اند، چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی هر دو شیوه پذیرش قرار گیرند براساس علاقه منحصراً در یکی از کد رشته‌های قبولی می‌توانند ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 77943704 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا