متوسطه دوممدرسهمشاوره تحصیلی دانش آموزانمشاوره کنکور سراسری

ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

با نزدیک شدن به ماه های پایانی کنکور خستگی و استرس برای داوطلبان کنکور افزایش یافته و اگر بخواهند استراحت کنند عذاب وجدان و استرس مانع از استراحت

می شوند و اغلب برای رهایی از حالت ها تمایل دارند هرچه زودتر این روزهای پایانی هم تمام شوند و روز موعود چه خوب چه بد فرابرسد و با خیال راحت استراحت کنند.

ما در این مطلب قصد داریم فعالیت هایی مفید و مهمی که در رفع این حالات به شما کمک می کنند را بیان کنیم.

ورزش کنید _ ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

ورزش (حدود 20 دقیقه در روز) سبب تولید «آندورفین» شده و باعث نشاط و کاهش استرس می شود بنابراین به طور حتم در برنامه ی روزانه خود، مدت زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید.

خواب و استراحت کافی داشته باشید _ ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

با توجه به این که بیشترین میزان آمادگی ذهنی، پس از 7 ساعت خواب است، تلاش کنید در این مدت، زمان خواب خود را تنظیم کنید تا قبل از بیدار شدن برای کنکور، حداقل 7 ساعت بخوابید.

⇐ بهترین کلاس کنکور درتهران ⇒

مطلب جدید نخوانید _ ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

خواندن مطالب جدید در این روزها، به جز افزایش استرس، نگرانی و فراموشی مطالب قبلی، هیچ مزیت دیگری ندارد؛ اگر مبحثی را از ابتدای سال نیاموخته اید دیگر فرصت یادگیری آن مطلب نیست.

تثبیت آموخته های قبلی به طور قطع، تاثیر بیشتری در نتیجه موفقیت شما دارد.

تغذیه مناسب داشته باشید _ ماه آخر کنکور چجوری درس بخونیم

مدیریت انرژی قطعاً تاثیر زیادی در نتیجه کنکور دارد. در این مدت از غذاهای چرب استفاده نکنید؛ زیرا دیرتر از معده خارج می شوند. در عوض میزان استفاده از پروتئین (گوشت، مرغ، جگر، عدسی و …) را افزایش دهید.

با توجه به اینکه حدود 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل  داده است روزانه 8 لیوان آب بنوشید . در ضمن، با توجه به نیاز مغز از مواد قندی ( هیدرات کربنی با زنجیره

فراوان مانند نان، برنج، سیب زمینی و کشمش) استفاده کنید.

مصرف بیش از حد برخی مواد غذایی موجب برهم خوردن تعادل روانی در افراد می شود، همه موادغذایی برای یدن لازم است ولی زیاده روی و عدم کنترل روی مصرف مواد غذایی تبعات منفی شامل برهم خوردن خواب، آرامش و ایجاد اضطراب را به همراه دارد

و مصرف بیش از حد غذاهای حاوی کافئین مانند قهوه، چای و شکلات در ایجاد اضطراب و برهم زدن آرامش موثر است.

در مقابل این خوراکی ها، موادی مفید و آرام بخش نیز وجود دارند، هویج، تخم مرغ، ماهی، کرفس هرچه بیشر مصرف شود آرامش بیشتری را برای فرد به همراه دارد و مانع ایجاد استرس و اضطراب می شود.

کلاس-کنکور-شرق-تهران

∴ بلندخوانی برای کنکور-پانسیون مطالعاتی دخترانه ندای دانش ∴


پیشنهاد ما به شما برای داشتن کنکوری موفق و بدور از استرس استفاده از پانسیون مطالعاتی و شرکت در کلاس های کنکور حضوری ندای دانش می باشد

معمولا دانش آموزان پس از چندماه مطالعه سنگین و بی وقفه هرچند با وجود پشتیبان و برنامه ریزی دچار خستگی شده و به دنبال بهانه های مختلف برای توجیه خستگی خود می گردند.

بهترین اقدام برای داشتن موفقیت همه جانبه و پیشگیری از مشکلاتی احتمالی که در ماه های کنکور گریبانگیر اکثر دانش آموزان می شود ثبت نام در پانسیون های مطالعاتی می باشد.

چرا پانسیون مطالعاتی VIP ندای دانش را انتخاب کنیم؟

شرایط و امکانات پانسیون مطالعاتی VIP ندای دانش واقع در شرق تهران:

لوکیشن پانسیون مطالعاتی VIP ندای دانش

پانسیون مطالعاتی VIP ندای دانش واقع در شرق تهران – منطقه هفت حوض است. با دسترسی آسان به مترو، بی آر تی و ایستگاه تاکسی می باشد.

بازه های مطالعاتی و استراحت منظم

شاید برخی از شما بگویید فضای خانه ما خلوت و ساکت است و محیطی مناسب درس خواندن را داریم اما تجربه کاری ما نشان داده تمام این افراد پس از مدتی به پانسیون مراجعه میکنند. علت هم عواملی مثل سکوت بیش از حد، نبود نظارت بربازه های مطالعاتی فرد است. معمولا افراد پس از مدتی کنترل زمانبندی خود را از دست میدهند و نمیتوانند برنامه ریزی شان را درست پیش ببرند.

پانسیون vip ندای دانش با در نظر گرفتن بازه های مطالعاتی منظم و زمان های استراحت کوتاه به همراه نظارت تمام وقت بر عملکرد داوطلبین توانسته با ایجاد جو رقابتی مناسب، بازدهی بیش از ۱۲ ساعت مطالعه مفید را بوجود آورد.

میز و صندلی های ارگونومیک، کمد اختصاصی برای هر عضو

پانسیون مطالعاتی VIP تهران – ندای دانش دارای دکوراسیون و چیدمانی مطابق با استانداردهای روز سالن های مطالعه است تا حضور طولانی مدت در این فضا باعث حفظ انرژی فرد شود.

تمامی اعضای ثبت نام شده در پانسیون مطالعاتی ندای دانش دارای میز و کمد قفل دار استاندارد مختص به خود می باشند تا در  طول دوره ثبت نامی مجبور نباشند در هر بار مراجعه حجم زیادی از کتاب ها و وسایل خود را به دوش بکشند.

تجهیزات و امکانات رفاهی پانسیون مطالعاتی VIP ندای دانش

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، نورپردازی مناسب، سالن مطالعه در فضایی آرام، تمیز و دلنشین، مملو از آرامش و انرژی را برای مطالعه فراهم آورده است.

پانسیون مطالعاتی VIP تهران – ندای دانش دارای فضای اختصاصی فوق VIP با بهترین و بروزترین امکانات رفاهی با طراحی تخصصی 3-2 نفره برای افرادی که قصد استفاده از فضایی جداگانه دارند می باشد.

طراحی فضایی جداگانه برای صرف غذا، وجود یخچال و فرهای مخصوص جهت نگهداری و گرم کردن غذا.

تهویه هوای مناسب و آرامش محیطی.

طراحی دقیق و تخصصی در چیدمان میزهای سالن مطالعه با رعایت فاصله و پروتکل های بهداشتی.

مجهز به کتابخانه اختصاصی.

مجهز به لپ تاپ و اینترنت پرسرعت در صورت نیاز.

کلاس کنکور در تهران

نظارت فوق العاده حرفه ای

پانسیون مطالعاتی VIP تهران – ندای دانش، با حضور مستمر کادری مجرب و متخصص، توانسته نظارتی دقیق بر حفظ مقررات و نظم به وجود آورد.

نظارت دقیق و ثبت اطلاع ورود خروج دانش آموزان به والدین.

جمع آوری موبایل در بدو ورود دانش آموزان.

همچنین تمام پانسیون مجهز به دوربین های مدار بسته پیشرفته و مدرن می باشد که توسط ناظرین سالن کنترل می‌شوند.

نظارت بر عملکرد و وضعیت مطالعاتی دانش آموزان.

وجود روان شناس جهت راهنمایی و برگزاری جلسات انگیزشی و رفع استرس.

وجود مشاور جهت برنامه ریزی و راهنمایی و نظارت بر روند مطالعه دانش آموزان.

رفع اشکال درسی در روزهای مشخص در هفته توسط کادر بهترین اساتید تهران.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا