اردوی نوروزیپانسیون مطالعاتی

اردوی مطالعاتی آنلاین نوروز 1403

اهمیت دوران نوروز به جهت آن است که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان دراین بازه بدلیل تعطیلات نوروز و دیدبازدید ها از مطالعه و درس خواندن فاصله گرفته و همین موضوع سبب افت تحصیلی و در نتیجه شکست آنها در امتحانات پایانی و آزمون سراسری می شود. از طرفی تمام دانش آموزان امکان شرکت در اردوهای مطالعاتی حضوری را بنا به دلایل مختلف ندارند.

دپارتمان آموزشی ندای دانش با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ی تدریس، مشاوره و برگزاری اردوهای مطالعاتی کنکور امسال نیز اقدام به برگزاری اردوی نوروزی آنلاین کرده است تا تمامی دانش آموزان در سراسر کشور بتوانند از این زمان طلایی استفاده کنند.

قبل از معرفی خدمات اردوی مطالعاتی به اهمیت این بازه و نقش تعیین کننده آن در نتیجه ی نهایی داوطلبان چه در امتحانات پایانی و چه در کنکور سراسری می پردازیم.

چرا این دوران اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد؟

1-نزدیک بودن این زمان به تاریخ امتحانات نهایی و کنکور سراسری است.

2-شما 9 ماه مطالعه و تست زنی داشته اید و این بهترین فرصت برای مرور ، رفع اشکال و در نهایت جمع بندی

مطالبی است که در این بازه مطالعه کرده‌اید.

3- بسیاری از دانش آموزان حتی داوطلبان قوی،در این ایام بدلیل وجود تعطیلات عید و  رفت و آمدهایی که به واسطه

دید و بازدید‌های عید وجود دارد کاهش ساعت مطالعه و افت کیفیت مطالعه  را تجربه خواهند کرد.

مقاله پیشنهادی:اردوی مطالعاتی نوروز1403

بنابراین با توجه به مطالب فوق  و دلایل اهمیت این دوران که  شرح داده شد شما با مطالعه‌ی اصولی و منظم می

توانید رشد تحصیلی قابل توجهی را در این دوران طلایی تجربه کنید.

در ادامه مطلب خدمات اردوی نوروزی آنلاین دپارتمان ندای دانش خدمت شما عزیزان شرح داده خواهد شد

ارائه ی برنامه ریزی شخصی و متناسب با شرایط دانش آموز

در پانسیون مطالعاتی آنلاین در خانه دپارتمان ندای دانش بعد از انجام مشاوره فردی آنلاین(تصویری) با هر دانش آموز

برنامه‌ریزی متناسب با شرایط ویژه  دانش آموز انجام می‌شود

دریافت گزارش کار شبانه و ارزیابی روند مطالعاتی دانش آموز به طور مستمر

در آخر هر روز پیگیری‌های لازم درباره این که آیا دانش‌آموز  بودجه بندی برنامه روزانه را اجرا کرده است یا نه انجام می‌گیرد تا اگر دانش آموز به هر دلیلی به بودجه‌بندی نرسیده بود در برنامه روزهای آینده وی ساعات جبرانی لحاظ شود  و دانش آموزان هر شب با مشاوره خود در ارتباط هستند.

تماس صبحگاهی با دانش آموز برای بیدار شدن و نظم دهی به سیکل خواب داوطلب

یکی از دغدغه‌های دانش آموزان در ایام تعطیلات زمان بیدار شدن است که ممکن است صبح ها نتوانند بیدار شوند و در نتیجه  بازه مطالعاتی صبح را از دست بدهند ما در اردو آنلاین دپارتمان ندای دانش به این موضوع نیز توجه کرده‌ایم و با برقراری تماس صبحگاهی با دانش آموزان و اطمینان از بیدار شدن آن‌ها باعث نظم دهی به سیکل خواب آن‌ها خواهیم شد.

پارت‌بندی مطالعاتی برای استفاده بهینه از هر روز

با توجه به اهمیت این دوران در سال کنکور لازم که دانش آموزان بتوانند از تعطیلاتی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده است حداکثر بهره را ببرند به همین دلیل ما در اردو آنلاین ندای دانش پارت‌بندی های زمانی برای مطالعه و استراحت دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم با این کار دانش آموزان در کنار درس خواندن می‌توانند از تعطیلات خود نیز استفاده کنند.

کنترل حرفه‌ای در اردوی آنلاین دپارتمان ندای دانش

با توجه به مطالب فوق در اردو آنلاین ندای‌دانش دانش آموزان پارت‌های مطالعاتی و استراحت دارند و در زمان پارت‌های مطالعاتی دانش آموزان ملزم هستند وپ کم لپتاب یا دوربین موبایل خود را روشن کنند تا ناظران مطالعاتی بتوانند دانش آموزان را در پارت‌های مطالعه مشاهده کنند و شرایط مطالعه آن‌ها را بررسی کنند.و در صورت مشکل در زمان مطالعه راهنمایی های لازم در اختیار دانش آموزان بگذارند.

زمانی که ناظران مطالعاتی شروع پارت را اعلام می‌کنند  مراقب هستند که دانش‌آموزان به جز درس خواندن کار دیگه‌ای نکنند که این کار باعث می‌شود دانش آموزان عادت کنند که یک ساعت و نیم مطالعه پیوسته داشته باشند و باعث افزایش تمرکز مطالعاتی در آن‌ها می‌شود.

هر دانش آموز برنامه درسی مخصوص خودش را از مشاورش دریافت می‌کند و باید بر اساس همان برنامه درس بخواند و آزمون بدهد. تلاش برای رسیدن به اون برنامه درسی هم باعث افزایش سرعت مطالعه دانش آموزان خواهد شد.

همچنین در این محیط مطالعه، دانش آموزان می تونند از رقبای خودشون باخبر باشن و همین مسئله حس رقابت و پیشرفت بیشتر را در دانش آموز افزایش میدهد.

برگزاری آزمون آنلاین شبانه متناسب با برنامه‌ریزی هر دانش آموز و برگزاری آزمون جامع در آخر دوره

در اردو مطالعاتی آنلاین بعد از هر روز مطالعه مطابق با برنامه‌ریزی همان روز دانش‌آموزان آزمون آنلاین برای آن‌ها طرح می‌شود تا سطح کیفیت مطالعه دانش آموزان توسط مشاوره مورد بررسی قرار بگیرد.

همچنین خود دانش آموز شاهد کیفیت مطالعاتی خود در طی روز باشد و متوجه نقاط قوت و ضعف خود بشود و همچنین در هر شب مدیریت جلسه امتحان را تمرین کند.

رفع اشکال حرفه‌ای در اردو آنلاین با بهترین اساتید تهران

ممکن است در زمان مطالعه با مشکلی مواجهه شوید که برای رفع آن نیاز داشته باشید از یک فرد متخصص در آن زمینه سوال بپرسید به همین دلیل ما در  اردو آنلاین ندای دانش با حضور اساتید مجرب این نیاز دانش آموزان را نیز مورد توجه قرار داده‌ایم.

اردوی مطالعاتی آنلاین نوروز 1403

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا