زمان بندی آزمون هامشاوره کنکور سراسری

آزمون های آزمایشی سنجش پایه دوازدهم

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش پایه دوازدهم

محددوه بندی ثبت نام سنجش دوازدهم99-98

شهریه آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم 99-98

 

آزمون‌های تابستانه: آزمون‌های تابستانه در 3 نوبت و در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور 98 با هدف ارزیابی مطالعات تابستانی داوطلبان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است آزمون‌های تابستانه فقط برای گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

آزمون‌های مرحله‌ای: در 6  نوبت آزمون‌های آزمایشی مرحله‌ای که از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اسفند 98 برگزار می‌گردد، منابع درسی جهت مطالعه داوطلبان به شش قسمت تقسیم شده است که در هر مرحله از آزمون‌های مرحله‌ای، سؤالات از منابع تقسیم‌بندی شده همان مرحله طرح می‌گردد. لازم به توضیح است که سؤالات آزمون هر مرحله، با تأکید بر منابع درسی اعلام شده برای همان مرحله (طبق تقسیم‌بندی)، به علاوۀ سؤالات منابع درسی مرحله قبل طراحی می‌گردد (برای مثال در مرحله سوم آزمون قسمت‌های مربوط به آزمون‌های مراحل اول و دوم هم منظور شده، با این تأکید که بیشتر سؤالات از بودجه بندی مرحله سوم خواهد بود.)
آزمون‌های جامع: از ابتدای سال 1399 و تا قبل از برگزاری آزمون سراسری سال 1399، 4 نوبت آزمون آزمایشی جامع با فاصله‌های زمانی هدفمند و خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد و مکمل یکدیگر برگزار می‌شود.
زمان و نحوه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه و کارنامه آزمون‌های آزمایشی سنجش:
کارت ورود به جلسه آزمون‌های آزمایشی سنجش برای کلیه داوطلبان سراسر کشور از روز سه‌شنبه قبل از هر آزمون منحصراً از طریق سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی: www.sanjeshserv.ir توزیع می‌گردد و داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی فوق الذکر نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام می‌نمایند.
کارنامه نتایج هر نوبت از آزمون‌های آزمایشی سنجش در بعدازظهر همان روز برگزاری هر آزمون از طریق سایت اینترنتی شرکت به نشانی www.sanjeshserv.ir منتشر می‌گردد.

لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام

لینک ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش

دریافت فایل PDF اطلاعیه کامل ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجشِ دوازدهم

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با تلفن ثابت تهران با شماره 9092305882 تماس حاصل نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا